Για παραποίηση στοιχείων κατηγόρησε την αστυνομία ο πρόεδρος του συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κ. Γιάννης Χανδάνος μιλώντας σε ειδική ημερίδα με θέμα την πρόληψη των τροχαίων που οργάνωσε το υπουργείο Εσωτερικών. Παρουσία του υφυπουργού κ. Παναγιώτη Χηνοφώτη και της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. ο κ. Χανδάνος κατηγόρησε την Τροχαία ότι δίνει πλασματικά στοιχεία για να δείξει έργο, χωρίς κανείς να αντιδράσει.
Το χειρότερο για τους διοργανωτές της ημερίδας ήρθε από τον υπεύθυνο του προγράμματος «Καθ’ Οδόν» που έχει στόχο τη μείωση των ατυχημάτων, καθηγητή κ. Γιώργο Κανελαΐδη, ο οποίος, σε αντίθεση με τις προβλέψεις των υπευθύνων, τόνισε ότι εφέτος θα έχουμε αύξηση των τροχαίων κατά 5% λόγω της ελλιπούς αστυνόμευσης και της αυξανόμενης χρήσης αλκοόλ από τους οδηγούς.
Εντονη ήταν η κριτική που ασκήθηκε και στον ρόλο της Τροχαίας («είναι για αστυνόμευση και όχι για να κόβουν κλήσεις») αλλά και στο γεγονός ότι από τους 4.000 τροχονόμους μόνο 500 βρίσκονται στους δρόμους.Από την πλευρά του ο κ. Χηνοφώτης παραδέχτηκε ότι τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν ήταν ανάλογα του έργου. Οι συγκοινωνιολόγοι, ωστόσο, εκτιμούν πως με ό,τι ισχύει σήμερα η μείωση δεν είναι εφικτή επισημαίνοντας παράλληλα ότι η ελλιπής συντήρηση στα 80.000 χιλιόμετρα του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου ευθύνεται για τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα.
Το χειρότερο για τους διοργανωτές της ημερίδας ήρθε από τον υπεύθυνο του προγράμματος «Καθ’ Οδόν» που έχει στόχο τη μείωση των ατυχημάτων, καθηγητή κ. Γιώργο Κανελαΐδη, ο οποίος, σε αντίθεση με τις προβλέψεις των υπευθύνων, τόνισε ότι εφέτος θα έχουμε αύξηση των τροχαίων κατά 5% λόγω της ελλιπούς αστυνόμευσης και της αυξανόμενης χρήσης αλκοόλ από τους οδηγούς.
Εντονη ήταν η κριτική που ασκήθηκε και στον ρόλο της Τροχαίας («είναι για αστυνόμευση και όχι για να κόβουν κλήσεις») αλλά και στο γεγονός ότι από τους 4.000 τροχονόμους μόνο 500 βρίσκονται στους δρόμους.Από την πλευρά του ο κ. Χηνοφώτης παραδέχτηκε ότι τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν ήταν ανάλογα του έργου. Οι συγκοινωνιολόγοι, ωστόσο, εκτιμούν πως με ό,τι ισχύει σήμερα η μείωση δεν είναι εφικτή επισημαίνοντας παράλληλα ότι η ελλιπής συντήρηση στα 80.000 χιλιόμετρα του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου ευθύνεται για τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα.
0 Response to "Κόντρα συγκοινωνιολόγων ΕΛ.ΑΣ. για τα τροχαία"