Σε πολυσινεμά μετατρέπονται οι εγχώριες εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Είτε μέσω δορυφόρου (Forthnet/NOVA, OTE/Ηellas Sat), είτε μέσω τηλεπικοινωνιακών δικτύων DSL (Vivodi, On Telecoms, ΗΟL, OTE/Conn x TV), οι σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου εμπλουτίζουν τη γκάμα των υπηρεσιών τους, προσφέροντας τηλεοπτικό περιεχόμενο.
«Είναι μία δύσκολη αγορά, ένα ακριβό σπορ, αλλά πρέπει ο ΟΤΕ να το έχει οπωσδήποτε», είχε δηλώσει παλαιότερα, για τη συνδρομητική τηλεόραση, ο διοικητής του ΟΤΕ Π. Βουρλούμης.
Απαιτώντας σημαντικές επενδύσεις, τόσο σε υποδομές, όσο και σε τηλεοπτικό περιεχόμενο, η συνδρομητική τηλεόραση αρχίζει -ολοένα και περισσότερο- να διεισδύει στα ελληνικά νοικοκυριά.
Χαμηλή διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά
Η διείσδυσή της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά είναι χαμηλή (περίπου 9%). Σύμφωνα με έρευνα της Public Issue, στην Ελλάδα υπήρχαν πέρυσι 330.000 πελάτες (νοικοκυριά) συνδρομητικής τηλεόρασης. Αντίστοιχα, το α΄ τρίμηνο του 2009 η Nova είχε ανακοινώσει 352.000 συνδρομητές. Αντίθετα με τη NOVA, η οποία προσφέρει συνδρομητική τηλεόραση μέσω δορυφόρου, πιο δύσκολα εντοπίζεται ο ακριβής αριθμός των συνδρομητών που προτιμούν τηλεόραση μέσω διαδικτύου (iptv).
Υπολογίζεται ότι On Telecoms και Vivodi διαθέτουν αθροιστικά 100.000 συνδρομητές, ενώ ο ΟΤΕ μέσω του Conn – X TV κοντά στις 5 -10.000.
Τηλεόραση προσφέρει και η HOL, η οποία προσφάτα εγκαινίασε την υπηρεσία HOL TV.
Ωστόσο, για να μπορέσει κάποιος να γίνει πελάτης συνδρομητικής τηλεόρασης, μέσω ευρυζωνικής πρόσβασης, απαιτείται σύνδεση τουλάχιστον 8 Mbps. Σε αναντιστοιχία με την τηλεόραση μέσω δορυφόρου, η οποία απαιτεί μονάχα το «δορυφορικό πιάτο» και τον εξοπλισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνδρομητική τηλεόραση που ανακοίνωσε χθες ότι θα λανσάρει ο ΟΤΕ, μέσω του Hellas Sat, θα παρέχει high definition τηλεοπτικές υπηρεσίες, σε ανταγωνιστικές τιμές, τόσο στον τομέα της προμήθειας του βασικού εξοπλισμού, όσο και των μηνιαίων τελών.
Με την κίνηση αυτή, η οποία αναμένεται να εγκαινιαστεί το φθινόπωρο, o OTE εισέρχεται στο «μονοπώλιο» της Forthnet.
«Είναι μία δύσκολη αγορά, ένα ακριβό σπορ, αλλά πρέπει ο ΟΤΕ να το έχει οπωσδήποτε», είχε δηλώσει παλαιότερα, για τη συνδρομητική τηλεόραση, ο διοικητής του ΟΤΕ Π. Βουρλούμης.
Απαιτώντας σημαντικές επενδύσεις, τόσο σε υποδομές, όσο και σε τηλεοπτικό περιεχόμενο, η συνδρομητική τηλεόραση αρχίζει -ολοένα και περισσότερο- να διεισδύει στα ελληνικά νοικοκυριά.
Χαμηλή διείσδυση στα ελληνικά νοικοκυριά
Η διείσδυσή της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά είναι χαμηλή (περίπου 9%). Σύμφωνα με έρευνα της Public Issue, στην Ελλάδα υπήρχαν πέρυσι 330.000 πελάτες (νοικοκυριά) συνδρομητικής τηλεόρασης. Αντίστοιχα, το α΄ τρίμηνο του 2009 η Nova είχε ανακοινώσει 352.000 συνδρομητές. Αντίθετα με τη NOVA, η οποία προσφέρει συνδρομητική τηλεόραση μέσω δορυφόρου, πιο δύσκολα εντοπίζεται ο ακριβής αριθμός των συνδρομητών που προτιμούν τηλεόραση μέσω διαδικτύου (iptv).
Υπολογίζεται ότι On Telecoms και Vivodi διαθέτουν αθροιστικά 100.000 συνδρομητές, ενώ ο ΟΤΕ μέσω του Conn – X TV κοντά στις 5 -10.000.
Τηλεόραση προσφέρει και η HOL, η οποία προσφάτα εγκαινίασε την υπηρεσία HOL TV.
Ωστόσο, για να μπορέσει κάποιος να γίνει πελάτης συνδρομητικής τηλεόρασης, μέσω ευρυζωνικής πρόσβασης, απαιτείται σύνδεση τουλάχιστον 8 Mbps. Σε αναντιστοιχία με την τηλεόραση μέσω δορυφόρου, η οποία απαιτεί μονάχα το «δορυφορικό πιάτο» και τον εξοπλισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνδρομητική τηλεόραση που ανακοίνωσε χθες ότι θα λανσάρει ο ΟΤΕ, μέσω του Hellas Sat, θα παρέχει high definition τηλεοπτικές υπηρεσίες, σε ανταγωνιστικές τιμές, τόσο στον τομέα της προμήθειας του βασικού εξοπλισμού, όσο και των μηνιαίων τελών.
Με την κίνηση αυτή, η οποία αναμένεται να εγκαινιαστεί το φθινόπωρο, o OTE εισέρχεται στο «μονοπώλιο» της Forthnet.
0 Response to "H τηλεόραση "πάει"... διαδίκτυο"