Αρχίζει η μάχη της συνδρομητικής ΤV

4.8.09 Αναρτήθηκε από diogenis

Ανταγωνιστή αποκτά η συνδρομητική τηλεόραση Νova που ανήκει στη Forthnet, η οποία μονοπωλεί εδώ και 10 χρόνια τη συγκεκριμένη αγορά. Μάλιστα, ο ανταγωνιστής είναι ο ΟΤΕ, ο οποίος μέσω της θυγατρικής Ηellas Sat θα μπορεί να παρέχει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης μετά την υπογραφή σχετικής άδειας από τον αρμόδιο υπουργό Εσωτερικών κ. Πρ. Παυλόπουλο.

Ο όμιλος ΟΤΕ διαθέτει ήδη παρουσία στη ρουμανική αγορά δορυφορικής ψηφιακής τηλεόρασης με την υπηρεσία «Dolce», που προσφέρει η Romtelecom, θυγατρική του ΟΤΕ, μέσω του δορυφόρου Ηellas Sat 2. Ο αριθμός των συνδρομητών της υπηρεσίας «Dolce»που μεταδίδεται σε ολόκληρη τη Ρουμανία- έφτασε σε σχεδόν 750.000 το πρώτο τρίμηνο 2009.

Αντίστοιχη συνεργασία έχει η Ηellas Sat και με τη βουλγαρική δορυφορική πλατφόρμα Βulsatcom για τη μετάδοση των τηλεοπτικών καναλιών της, συμπεριλαμβανομένου τηλεοπτικού περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας (ΗDΤV).

Σήμερα περίπου 2.500.000 νοικοκυριά από Μέση Ανατολή και Ευρώπη λαμβάνουν υπηρεσίες δορυφορικής τηλεόρασης μέσω του δορυφόρου Ηellas Sat 2. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η υψηλή χωρητικότητα του Ηellas Sat είναι σε θέση να υποστηρίξει τη μετάδοση σήματος υψηλής ευκρίνειας. Η μετάδοση αυτή προσφέρει διπλάσια ευκρίνεια απ΄ ό,τι η υφιστάμενη μορφή μετάδοσης.

Εφόσον ο ΟΤΕ προετοιμαστεί εγκαίρως και ξεκινήσει τη λειτουργία της νέας δορυφορικής πλατφόρμας, θα είναι η πρώτη μετάδοση σήματος τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας στην Ελλάδα.

Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα θεωρείται ώριμη παρά το γεγονός ότι η διείσδυσή της στα ελληνικά νοικοκυριά είναι χαμηλή (περίπου στο 10%). Σύμφωνα με ανεξάρτητες έρευνες, το 2008 καταμετρήθηκαν 330.000

πελάτες (νοικοκυριά) συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2009 η Νova ανακοίνωσε 352.000 συνδρομητές. Η πραγματική αγορά όμως είναι μεγαλύτερη, καθώς θεωρείται ότι υπάρχουν πολλοί που «πειρατεύουν» τις υπηρεσίες της Νova. Ακόμη υπάρχει και η νέα τεχνολογική πλατφόρμα που προσφέρει συνδρομητικές υπηρεσίες τηλεόρασης μέσω γρήγορου Ιnternet. Η συγκεκριμένη αγορά όμως θεωρείται χαμηλού ενδιαφέροντος και ως σήμερα εκτιμάται ότι υπάρχουν περίπου 100.000 συνδρομητές, εκ των οποίων τους περισσότερους ελέγχει η Οn Τelecoms. Επειδή όμως η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται συνδυαστικά με άλλα πακέτα (ευρυζωνικό Ιnternet και τηλεφωνία), είναι δύσκολο να βρεθεί ο πραγματικός αριθμός των πελατών που κάνει χρήση της συγκεκριμένης συνδρομητικής υπηρεσίας τηλεόρασης.


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Αρχίζει η μάχη της συνδρομητικής ΤV"