ι εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι φέτος θα χαθούν χιλιάδες διδακτικές ώρες και θα προκληθούν σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, λόγω της επιλογής της κυβέρνησης να μειώσει τους μόνιμους διορισμούς, κυρίως σε νηπιαγωγούς (κατά 50%) και δασκάλους (κατά 25%), γεγονός που θα προκαλέσει σοβαρές ελλείψεις, οι οποίες θα φανούν σε λίγες μέρες.
Ηδη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπολογίζεται ότι τα κενά ξεπερνούν τις 3.000 θέσεις, εκ των οποίων 1.500 είναι δάσκαλοι, 700 νηπιαγωγοί και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων (μουσικοί, αγγλικής γλώσσας, φυσικής αγωγής κ.ά.).
Επίσης, λείπουν και 3.000 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, οι οποίοι πρέπει να στελεχώσουν τα ολοήμερα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χρειάζονται πάνω από 4.500 αναπληρωτές, 5.000 ωρομίσθιοι και επιπλέον 8.000-9.000 ωρομίσθιοι, οι οποίοι απασχολούνται για τις ανάγκες της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.
Αναφερόμενος στα κενά, ο υπουργός Παιδείας παραδέχτηκε ότι: «πάντοτε υπάρχουν προβλήματα, διότι δεν είναι δυνατόν όλοι να συνεργάζονται, πολύ περισσότερο όταν η χρονιά είναι προεκλογική», αλλά έριξε τις ευθύνες στο ΑΣΕΠ, επειδή όπως είπε «υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις που έχουν να κάνουν όχι με εμάς, αλλά με την αξιολόγηση των γραπτών από το ΑΣΕΠ. Και έτσι και εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουμε τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ».
Ηδη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπολογίζεται ότι τα κενά ξεπερνούν τις 3.000 θέσεις, εκ των οποίων 1.500 είναι δάσκαλοι, 700 νηπιαγωγοί και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων (μουσικοί, αγγλικής γλώσσας, φυσικής αγωγής κ.ά.).
Επίσης, λείπουν και 3.000 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, οι οποίοι πρέπει να στελεχώσουν τα ολοήμερα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χρειάζονται πάνω από 4.500 αναπληρωτές, 5.000 ωρομίσθιοι και επιπλέον 8.000-9.000 ωρομίσθιοι, οι οποίοι απασχολούνται για τις ανάγκες της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.
Αναφερόμενος στα κενά, ο υπουργός Παιδείας παραδέχτηκε ότι: «πάντοτε υπάρχουν προβλήματα, διότι δεν είναι δυνατόν όλοι να συνεργάζονται, πολύ περισσότερο όταν η χρονιά είναι προεκλογική», αλλά έριξε τις ευθύνες στο ΑΣΕΠ, επειδή όπως είπε «υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις που έχουν να κάνουν όχι με εμάς, αλλά με την αξιολόγηση των γραπτών από το ΑΣΕΠ. Και έτσι και εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών χωρίς να έχουμε τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ».




















0 Response to "Πρώτο κουδούνι με χιλιάδες κενά"