Η Φαίη Κιάφα είναι γέννημα θρέμα της Κορινθιακής γής και ζεί στο Λουτράκι.
Είναι συμπαρουσιάστρια του "γάτου" στην εκπομπή..."Νιαουρίσματα" τη την πλέον must εκπομπή της περιφέρειας.
Ετσι την ανακάλυψε και το περιδικό ΜΑΧΙΜ που έκανε μία εξαιρετική φωτογράφιση και της πήρε και την συνέντευξη που ολόκληρη δημοσιεύουμε.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Φαίη Κιάφα
Φυσικό μεταλλικό μωρό
Στην τρυφερή ηλικία των 19 βάλθηκε να αποδείξει ότι το τρίδυμο «καζίνο - εμφιαλωμένα νερά - ιαματικά λουτρά» δεν είναι άσπαστο. Ξεκίνησε από το Λουτράκι, μας βρήκε, μας συστήθηκε και μας εμπιστεύτηκε την πρώτη της φωτογράφιση.
Φεβρουάριος 2008
Από τον Αντώνη Τζαβάρα
Πώς ήταν η πρώτη σου φωτογράφιση; Πόνεσε;
Βασικά, είχα πολύ άγχος. Για το πώς θα βγει, για το πώς θα την αντιμετωπίσει ο κόσμος και, κυρίως, για το ότι θα με κράξει το 90% των γυναικών στο Λουτράκι. Ελπίζω, πάντως, ότι οι άντρες θα το δουν διαφορετικά.

Εκτός από το «κράξιμο», τι παίζει στο Λουτράκι; Πώς είναι η ζωή;

Μάλλον βαρετή. Τα μαγαζιά είναι μετρημένα, οι επιλογές στη διασκέδαση περιορισμένες και, μοιραία, ερχόμαστε συχνά στην Αθήνα. Το καλό είναι ότι δεν έχει πολύ κόσμο, δεν γίνεται πανικός, κι έτσι έχεις την άπλα σου για να διαλέξεις τους φίλους σου και τους δικούς σου ανθρώπους. Υπάρχει και το καζίνο, υπάρχει και η θάλασσα…


Σε περίπτωση που έρθουμε και σταθούμε τυχεροί, έχεις να μας προτείνεις καμιά καλή καβάντζα;

Στους καταρράκτες. Έχει παγκάκια, έχει θέα, μπορείς να αράξεις με την κοπέλα σου χωρίς να σε ενοχλήσει κανείς. Κι αν όλα πάνε καλά, πας λίγο πιο πάνω, όπου γίνεται πανικός. 

Ευχαριστούμε. Όλοι οι ανώμαλοι της Αθήνας θα πάνε για μάτι το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Τώρα τελευταία έχουνε κλείσει και τα φώτα, χαμός γίνεται.

Καζίνο πας;
Όχι, δεν μπορώ να μπω, είμαι μικρή ακόμα. Αν και, γενικά, δεν μου αρέσει ο τζόγος.

Ρίσκα παίρνεις όμως;

Ναι, πολλά. Τρομερά ρίσκα. Είμαι ο τύπος που, όταν θέλει να κάνει κάτι, δεν υπολογίζει τις συνέπειες. Πάντα ήξερα ότι αυτό που θα έκανα θα μαθευόταν και θα είχα πρόβλημα και πάντα το έκανα.





Μαζοχισμός, λοιπόν…
Ναι, μπορείς να το πεις κι έτσι.

Μίλησέ μας λίγο γι’ αυτό.
Δεν θα κάτσω να σ’ το αναλύσω, αλλά σε γενικές γραμμές τον έχω λίγο το μαζοχισμό. Δεν είμαι «μαζόχα μαζόχα», αλλά δεν είμαι και του νορμάλ. Δεν αντέχω τις πολύ ήσυχες καταστάσεις.

Περίγραψέ μας μια αλητεία σου, για να καταλάβουμε τι εννοείς.
Δεν είναι μία, είναι πολλές. Διάλεξε έναν τομέα.

Πες μας κάτι που έχεις κάνει μαζί με τις φίλες σου.

Με μια συγκεκριμένη φίλη έχω κάνει πολλά, πάρα πολλά.

Τα ’χετε και σε βίντεο;
Τα έχουμε τραβήξει, ναι. Αλλά εσύ δεν μπορείς να τα δεις.

Τι τα ’χετε τότε; Τα βάζετε και τα ξαναβλέπετε μεταξύ σας;

Όχι απαραίτητα μεταξύ μας. Τα βλέπουν όσοι θέλουμε να τα δουν. Σε κάλυψα;

Και όχι να πω, θ’ αλλάξει κάτι;
Κοίτα, για μένα αλητεία είναι κάτι που ξεφεύγει από τα φυσιολογικά πλαίσια. Προσωπικά, μου αρέσουν τα extreme πράγματα και είμαι τύπος των άκρων. Έτσι είναι η ζωή μου. Δεν είμαι νορμάλ.

Ο γκόμενός σου είναι νορμάλ;
Αρκετά. Αν ήταν σαν κι εμένα, θα ήμασταν ήδη στη φυλακή.

Αν αυτό είναι το ένα στοιχείο που ψάχνεις σ’ έναν γκόμενο, ποια είναι τα άλλα;
Ο άντρας πρέπει να είναι αρσενικό. Ένα ωραίο σώμα είναι βασική προϋπόθεση, όπως και το να μην είναι φλωράκι. Θέλω να ξέρω ότι, όταν βγαίνω, συνοδεύομαι και προστατεύομαι. Ότι δεν θα μου κολλήσει, δεν θα μου κάνει καμάκι και δεν θα μου μιλήσει ο οποιοσδήποτε. Αλλιώς, τι τον έχω δίπλα μου;

Έχουνε παίξει ξύλο για σένα;
Ναι, φυσικά.

Γιατί το λες έτσι; Το έχεις προκαλέσει;
Το έχω κάνει κι αυτό. Αλλά το έκανα επειδή ήξερα ότι αυτός που είχα δίπλα μου ήταν «μούφα». Προκαλούσε, σήκωνε τα μανίκια, αλλά πού...

Τον σούταρες;
Ναι, εννοείται. Τι να τον έκανα; Έχει περάσει ήδη στην προϊστορία.

Είναι αυτός ικανός λόγος για να χωρίσεις;
Ναι, φυσικά.

Έχεις συνυπολογίσει ότι μπορεί να φας κι εσύ καμιά «ψιλή»;

Δεν θα το ανεχτώ.

Γιατί; Δεν έχεις κάνει ποτέ μαλακία στη σχέση που να σηκώνει σφαλιάρα;
Και να έχω κάνει, δεν το έχουν μάθει. Και να το μάθουν όμως, ξέρουν ότι δεν τους παίρνει. Έχω τρέλα στο κεφάλι και όποιος σηκώσει χέρι ξέρει ότι θα το πληρώσει.

Έχεις παίξει ξύλο, δηλαδή.
Ναι, και με άντρα και με γυναίκα. Της γυναίκας της έσπασα δύο δόντια και της έσκισα και τα δύο χείλια. Την έστειλα για ράμματα. Ο άντρας ήταν στην ηλικία μου, έξω απ’ το τεχνικό λύκειο, εφτά και μισή η ώρα το πρωί. Έφαγε κάτι μπουνιές…

Ποιό είναι το δυνατό σου σημείο;
Τον άντρα τον χτυπάω στα γεννητικά όργανα ή τον βουτάω απ’ το λαιμό και μετά του δίνω ανάποδες στα μούτρα. Χαστούκια ανάποδα, για να καταλάβει ότι είναι φλώρος και πουστράκι. Ότι δεν αξίζει.

Όταν δεν τους δέρνεις, τι προσέχουν οι άντρες σ’ εσένα;

Το 90% μου λέει πρώτα για τα μάτια μου και μετά για τον κώλο μου.

Συμφωνείς μαζί τους;
Ναι. Και μ’ αυτή τη σειρά. Πρώτα μάτια, μετά κώλος.

Έχεις μετανιώσει ποτέ για κάποιο από τα extreme πράγματα που λες ότι έχεις κάνει;
Όχι, ποτέ. Δεν μετανιώνω. Τη στιγμή που το έκανα το θεωρούσα σωστό. Κι αφού επέζησα, όλα καλά. Πάμε παρακάτω.

Όταν γνωρίζεις κάποιον, τον ρωτάς με πόσες έχει πάει πριν από σένα;
Όχι, ποτέ. Αλλά μέσα μου θα προτιμούσα να έχει πάει με τριάντα, όχι με τρεις. Για να έχει εμπειρία.

Να υποθέσω ότι σου αρέσουν οι μεγαλύτεροι;
Ναι, ανέκαθεν μου άρεσαν οι μεγαλύτεροι άντρες. Δεν σου μιλάω για σαραντάρηδες και πάνω, αλλά να μου ρίχνει έξι εφτά χρόνια. Για να μην έχει αυτό το ανώριμο και να με αντέχει.

Άρα και στο σεξ προτιμάς το ρόλο της μαθήτριας;

Και ναι και όχι. Συνήθως θέλω να δείχνω εγώ πέντε πράγματα. Να οδηγώ. Ο έμπειρος άντρας απλώς θα σε ανεβάσει μέχρι να αναλάβεις, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι πιτσιρικάδες, που έχουν στο μυαλό τους τα παιχνίδια και τα μηχανάκια.

Τι είναι αυτό που δεν θα κάνεις ποτέ;

Τι δεν έχω κάνει, πες καλύτερα. Το μόνο πράγμα με το οποίο δεν θα μπορούσα να μπω στο κλίμα θα ήταν να δω δύο άντρες. Όχι να είναι δύο άντρες κι εγώ. Δύο άντρες να κάνουν κάτι μεταξύ τους.

Έχεις γλιτώσει ποτέ δύσκολη κατάσταση επειδή είσαι ωραία γκόμενα;

Ναι, φυσικά. Και ήταν και χοντρή βλακεία. Είχαμε ανέβει έξι κοπέλες πάνω σ’ ένα μηχανάκι, στο ίδιο και οι έξι, η μια πάνω στην άλλη, και πηγαίναμε για μπάνιο, με τα μαγιό. Μας σταμάτησαν δύο μπάτσοι (άντρες και οι δύο). Εγώ, ζιζάνιο όπως πάντα, πήγα και τους είπα: «Αμαρτία δεν είναι;». Και γλιτώσαμε και οι έξι.

Ο ιδανικός άντρας υπάρχει;
Πρότυπα και ήρωες και τέτοιες βλακείες δεν έχω. Ο άντρας που μ’ έκανε ν’ ανατριχιάσω ήταν ο Σόμμερ. Μόνο αυτός. Είχε κατέβει στην Κόρινθο και μεσολάβησε ένας φίλος που τον ξέρει για να τον γνωρίσω. Τρελάθηκα! Πρώτη φορά συνέλαβα τον εαυτό μου να κάνει έτσι. Σχεδόν όπως κάνουν τα πιτσιρίκια για τον Ρουβά.

Μιλήσατε καθόλου;
Ναι, και συνέχισα να γουστάρω. Και του το ’πα κιόλας. Του είπα «Τι μουνί είσαι εσύ!».

Σοβαρά τώρα, αυτό βρήκες να του πεις;
Τι να του πω, ότι είναι κούκλος; Ωραίος; Αφού είναι μουνάρα ο τύπος.

Όταν θες να ξεφτιλίσεις κάποιον, τι λες;
Του λέω ότι είναι κόπανος. Και μετά αρχίζω το βρισίδι. Δεν λέω «κακώς ασχολήθηκα μαζί σου» και τέτοια ψωνίστικα. Βρίζω κανονικά.

Ποιο είναι το χειρότερο που έχεις ακούσει για την πάρτη σου;
Ότι είμαι σατανίστρια, πρεζού και πουτάνα.

Ποιο σε χάλασε πιο πολύ;
Το πρεζόνι. Δεν το λες έτσι αυτό. Κι ούτε φαίνομαι για πρεζόνι.

Σ’ ευχαριστώ για τη συνεργασία, ήσουν γάργαρη σαν το νεράκι της πόλης σου.
Εγώ ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να γράψεις κάτι. Τη φωτογράφιση την έκανα επειδή είναι κάτι που γούσταρα πολύ, αλλά την έκανα και χάρη στον Κώστα, ένα φίλο μου που μπήκε στον κόπο και σας έστειλε με e-mail τις φωτογραφίες μου. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω δημοσίως για αυτό.

Τον ευχαριστούμε κι εμείς, λοιπόν. Είναι το αγόρι σου;
Όχι, φιλαράκι.

Φωτογραφίες Κώστας Μητρόπουλος
You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Response to "Το φυσικό μεταλλικό ΜΩΡΟ απο το Λουτράκι"

  1. Ανώνυμος Said,

    Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ?

    Posted on 18 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:48 μ.μ.