Αυτό το παράδοξο περιέγραψε ο Dr Saleh Jallad, αντιπρόεδρος της Consolidated Contractors Company, στην ομιλία του, κατά τη διάρκεια της ημερίδας «Go Intenational», που διοργάνωσε η Eurobank στη Λευκωσία, παρουσία μάλιστα του υφυπουργού εξωτερικών, Σπύρου Κουβέλη.
Ο κ. Jallad υποστήριξε ότι πριν από ένα μήνα προσπάθησε να φέρει στη χώρα μας ομάδα Αράβων υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν τελικά να έρθουν γιατί το προξενείο μας ….δεν τους εξέδωσε βίζα!
Ο υφυπουργός εξωτερικών κ. Σπύρος Κουβέλης δήλωσε ότι είναι ενήμερος για την κατάσταση που ….επικρατεί (?), προσθέτοντας ότι δίνονται ήδη κατευθύνσεις στα προξενεία να διευκολύνουν τις διαδικασίες, ενώ είπε ότι εξετάζεται και η περίπτωση του outsourcing… να δοθεί, δηλαδή, σε ιδιωτική εταιρία η διεκπεραίωση τέτοιων υποθέσεων….. Χωρίς λόγια!
Πηγή : Politis-gr.com




















0 Response to "‘Έφερα επενδυτές και δεν τους έδωσαν βίζα!’"