Απλά ερωτήματα: Tι, Ποιος και Γιατί;

9.2.11 Αναρτήθηκε από diogenis
Προχθές γράφαμε για την έλλειψη αξιοπιστίας που έρχεται ως ξεκάθαρο κατηγορητήριο από τα χείλη των πολιτών και μερίδα των αποδεκτών του Τύπου δεν το αντιλαμβάνεται, λησμονώντας ότι «Η αξιοπιστία δύσκολα αποκτάται και …. εύκολα ξοδεύεται!»

Επικεντρωθήκαμε στην καθοδηγητική οδό του δημοσιεύματος που σκοπό είχε να «επιδείξει» ( και όχι να αποδείξει) στους αναγνώστες της εφημερίδας μια στρεβλή εικόνα σε ότι αφορά τις θέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του Αντώνη Σαμαρά.

Σήμερα , μετά και δεύτερο άρθρο από τον ίδιο δημοσιογράφο της εφημερίδας με τίτλο «Γαλάζια ‘διγλωσσία’ για τις μεταρρυθμίσεις» με τους ίδιους «δημοσιογραφικούς φερετζέδες» , επιβεβαιωνόμαστε ότι δεν έχουν λάβει τα μηνύματα των πολιτών.

Η συνεχόμενη κατιούσα των φύλλων της εφημερίδας τα τελευταία χρόνια δεν τους ανησυχεί. Γιατί άραγε;

Μήπως γιατί «κρύβονται» κάποια μεγάλα συμφέροντα του γενικότερου ομίλου πίσω από την προσπάθεια της εφημερίδας να στρεβλώσει τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας; Και εάν ναι ποια;

Μήπως ο Αντώνης Σαμαράς τους… χαλάει τα σχέδια; Μήπως κατάλαβαν ότι o Αντώνης Σαμαράς δεν είναι σαν τους άλλους;

Απλά ερωτήματα διατυπώνουμε , στην προσπάθεια να μπορέσουμε ως πολίτες να κατανοήσουμε …Τι , Ποιος και Γιατί !


Πηγή : Politis-gr.com
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Απλά ερωτήματα: Tι, Ποιος και Γιατί;"