Την Παρασκευή είχαμε κάνει ένα ρεπορτάζ για το Ξυλόκαστρο που αφορούσε το δράμα μία ορφανής μαθήτριας.Συγκεκριμμένα αναφέραμε:
"Κύριοι σύμβουλοι του Ξυλοκάστρου ένα ορφανό κορίτσι σας έχει ανάγκη..!
Αναρτήθηκε από diogenis στις 4.2.11
Στο Ξυλόκαστρο ζεί ένα κορίτσι ορφανό από πάτερα τον οποίο δεν γνώρισε ποτέ γιατί πέθανε όταν ήταν μωρό..
Το παιδί αυτό έχει βασανιστεί και έχει περάσει παρά πολλά..
Ζεί με την μητέρα της που έχει σοβαρό πρόβλημα εξάρτησης σε ένα σπίτι το οποίο είναι πολύ παλιό και θα το γκρεμίσουν τώρα...
Οι δύο αυτές ανήμπορες γυναίκες θα μείνουν στον δρόμο και στο έλεος του Θεού...
Το νεαρό κορίτσι πάει δευτέρα Λυκείου..
Ο δήμος μπορεί να βοηθήσει την κοπέλα.
Το δημοτικό συμβούλιο και όλες οι παρατάξεις
πρέπει να σκύψουν πάνω απο το πρόβλημα.
Ακόμα και να ξεπεράσουν τυπικότητες του νόμου διότι πάνω απο όλα είναι ο άνθρωπος.
Μπορεί να βρεθεί μία λύση.
Πρέπει να βρεθεί μία λύση....!!!
Είναι θέμα ανθρωπιάς.
Τι λέτε;"
Απο την πρώτη στιγμή είναι αλήθεια οτι ευαισθητοποιήθηκε ο Ανδρέας Ζάρρος να φέρει το θέμα στο συμβούλιο.
Την Κυριακή το βράδυ επικοινώνησε μαζί μας ο πρόεδρος του Ελληνο-Σλοβενικού Επιμελητηρίου κ. Ευάγγελος Ζιαβός ο οποίος μας είπε:
"Το ΕλληνοΣλοβανικό επιμελητήριο απο τον Φεβρουάριο και για έναν χρόνο θα διαθέτει κάθε μήνα το ποσό των 500 ευρώ για το ενοίκιο της μαθήτριας και της μητέρας της. Τα λεφτά θα παραδίδοντιαι στον ιερέα του Αγίου Βλασίου ο οποίος μαζί με την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κα. Χριστίνα Καζάνη θα τα διαχειρίζονται.Τις επόμενες μέρες θα παραδοθούν τα χρήματα για το πρώτο ενοίκιο"
Η συγκινητική αυτή ανταπόκριση του κ.Τζιαβού είναι μία σημαντική ανακούφιση για την νεαρή μαθήτρια και μακάρι να βρεθούν και άλλα λεφτά για να καλύψουν τις υπόλοιπες ανάγκες του κοριτσιού.
Ο δήμος τώρα πρέπει να κάνει το καθήκον του...!




















0 Response to "Ο κ. Τζιαβός καλύπτει το ενοίκιο για την ορφανή και άστεγη μαθήτρια..!"