ΓΡΑΦΕΙ:
Ο Θέμης Σουλαντίκας

«Θεωρώ ότι αν υπάρχει ένας τομέας όπου η ιδεολογική νίκη του Σπύρου Σταματόπουλου θα εκφραστεί με τόσο έντονο τρόπο, αυτός θα είναι ο πολιτιστικός».
Μ’ αυτές τις φράσεις σηματοδοτούσα τις ιεραρχήσεις του Δημάρχου Σπύρου Σταματόπουλου στο περασμένο φύλλο της «ΣΦΗΚΑΣ».

Και η ίδια η ζωή μέσα σε διάστημα μερικών ημερών μας δικαιώνει.
Μιλάμε για μια ολική επαναφορά του οράματος της δημαρχίας Αγγελου Παπαγγελόπουλου, όταν η παρουσία του Θόδωρα Τερζόπουλου, άναβε την σπίθα για τη μεγάλη φωτιά ορατή απ’ όλο τον κόσμο.
Ο νέος Δήμος Σικυωνίων να φαντάζει σαν ο ομφαλός της Γης, με τον κύκλο της αρχαίας τραγωδίας, υπό την καθοδήγηση του μεγάλου δημιουργού.
Προχθές ο Θ. Τερζόπουλος μαζί με τον Σπύρο Σταματόπουλο και την «ψυχή» της Σικυώνιας Σκηνής περιόδευσαν στο Κιάτο, την Στυμφαλία και τον Φενεό.
Γιατί η ανάδειξη του πολιτισμού αυτής της ευλογημένης γης, ξεκινά από το θέατρο και την αρχαία τραγωδία.

Επενδύοντας στον πολιτισμό, επενδύεις στην ίδια τη ζωή του παρόντος και του μέλλοντος των συμπολιτών μας. Κάτι καλό θα βγει από αυτή την υπόθεση.
Ο Δήμαρχος και ο Θ. Τερζόπουλος αποτελούν τις καλύτερες εγγυήσεις!
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Μία μεγάλη επένδυση στον πολιτισμό απο τον δήμο Κιάτου..!"