Το μυστικό των blogs στο Λουτράκι
-- Ποιοί και πως "απογείωσαν" τα blogs στην περιοχή
-- Γιατί έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόμος της κάθε σύσκεψης.
-- Ποιές πρακτικές και τακτικές ήθελαν να υιοθετήσουν και δεν τους βγαίνει
-- Γιατί στην Ιάσονος τα περισσότερα γραφεία έχουν μόνιμα ανοιχτά τα blogs
-- Ούτε καν αυτό δεν μπορούν να κάνουν σωστά οι επικοινωνιακοί φωστήρες του Δήμου
-- Ποιές θέσεις κατείχαν τα blogs στην κατάταξη επισκεψιμότητας στην Ελλάδα
Αν μπορούσε ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων Κ. Λογοθέτης και το Δημοτικό Συμβούλιο να ασκούν διοίκηση, να σχεδιάζουν, να αποφασίζουν και να εκτελούν έργο με την αποτελεσματικότητα
που έχουν στην προβολή, προώθηση και ανάπτυξη των Βlogs της περιοχής, τότε ένα είναι σίγουρο: Θα ήταν η καλύτερη δημοτική αρχή που έχει περάσει ποτέ.

Μετά και την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είναι πια σαφές ότι όλοι και όλα κινούνται με γνώμονα τα blogs. Τι είπαν, τι διέρευσαν, τι απόφαση πήρε η εκτελεστική του Δήμου ή το συμβούλιο της Λουτράκι Α.Ε με γνώμονα τα γραφόμενα των blοgs, ενώ και η αντιπολίτευση στην συντριπτική της πλειοψηφία έχουν ανάγει τα blogs ως μέσο σχεδίασης αντιπολιτευτικού λόγου.

Δεν είναι απορίας άξιον γιατί η κυβέρνηση ΓΑΠ έχει ξεκινήσει ανελέητο πόλεμο κατά των blogs, αφού θεωρεί ότι είναι η μοναδική πραγματική διέξοδος ενημέρωσης και τους χαλάει την σούπα στον έλεγχο των ειδήσεων.
Θα έλεγαν οι ειδήσεις των "μεγάλων" καναλιών ή θα έγραφαν οι μεγάλες εφημερίδες, όλα κρατικοδίαιτα, ότι π.χ σαν σήμερα πριν από 2 χρόνια ο ΓΑΠ φώναζε και κατηγορούσε τον Καραμανλή για ξεπούλημα επειδή πούλησε το 3% του ΟΤΕ αντί 442 εκατ. ευρώ, την στιγμή που πριν λίγες μέρες ο ίδιος και η κυβέρνηση του πούλησαν το 10% του ΟΤΕ αντί 391 εκατ. ευρώ; Όχι δεν θα το έλεγαν, ούτε έκαναν τηλεδικαστήρια, ούτε πάνελς, ούτε καν ένα bold τίτλο. Αυτά το κωλοblogs όμως;

Έτσι και εδώ στον Δήμο.Αντιγράφοντας πιστά τις πρακτικές του κόμματος, έχει γίνει προσπάθεια ελέγχου των ειδήσεων, μέχρι που τα blogs άρχισαν να χαλάνε πολύ την σούπα, γιατί έβγαζαν, βγάζουν και θα συνεχίσουν να βγάζουν τις ειδήσεις όπως πραγματικά είναι. Γιατί άνθρωποι που αρθογραφούν, μεταφέρουν τις απόψεις τους, έτσι όπως πραγματικά ένας απλός δημότης τις αντιλαμβάνεται. Γιατί άνθρωποι που ασκούν διοίκηση, ελέγχουν την εξουσία και αυτό ενοχλεί. Γιατί τα blogs μεταδίδουν σε όλους τα δημοτικά συμβούλια και επιτρέπουν τον σχολιασμό των δημοτών, και αυτό αλλοιώνει την διατήρηση της γνώσης των ειδήσεων, αφού μέχρι πρότινος μόνο όσοι μπορούσαν να πάνε στην αίθουσα του ΔΣ παρακολουθούσαν, και αυτοί μετά άντε να έλεγαν κάτι στο καφενείο ή στους φίλους.

Ποιά ήταν η κατάταξη των blogs πριν ενα χρόνο και ποιά σήμερα; Λίγο πριν τις εκλογές, αρθογραφούσα στους καλούς φίλους του Loutrakiblog, το οποίο ήταν και παραμένει το πιο δημοφιλές σε επισκεψιμότητα στην περιοχή. Τότε, το Loutrakiblog κατείχε μια θέση μεταξύ του 6.300 - 6.800 στην Ελληνική κατάταξη επισκεψιμότητας με βάση το Alexa.com. Σήμερα; Σήμερα το Loutrakiblog, είναι στις θέσεις 880-950 στην Ελληνική κατάταξη με βάση πάλι το Alexa, φιγουράροντας ως το 2ο μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα στην περιφέρεια Πελοποννήσου.
Να δούμε άλλα παραδείγματα; Το Loutraki-Press ήταν πριν ένα έτος στην θέση 24.000 στην Ελλάδα και τώρα έχει πάει στο 4.500-5.000.
Το Loutraki One, δεν υπήρχε έως τον Μάρτιο του 2011, και ήδη φιγουράρει στην 1.950 θέση στην Ελληνική κατάταξη, έχοντας γίνει το μεγαλύτερο καθαρά προσωπικό blog (ένας διαχειριστής) στην Κορινθία, ξεκινώντας από την θέση 100.000 στις αρχές Απριλίου.
Νέα ιστολόγια όπως το New Loutraki έχουν εκτιναχτεί σε διάστημα μόλις 2 μηνών σε θέσεις κάτω του 5.000 της Ελληνικής κατάταξης, ενώ και άλλα έχουν μπεί στο ΤΟΡ 10.000 κάτι που έως πέρυσι φάνταζε απίθανο ακόμα και για το 2ο μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα που ήταν τα Δημοτικά Σχόλια.

Εκτός από την αδιαμφισβήτητα καλή δουλειά που κάνουν οι διαχειριστές π.χ. του Loutrakiblog, μπορεί κανείς να πεί ότι ξαφνικά στο Λουτράκι βρέθηκε η μαγική συνταγή της επιτυχίας για τα blogs; Ακόμα και ο υπογράφων, έχοντας μια εμπειρία πολλών ετών ως διαχειριστής και συντάκτης μεγάλων εθνικών blogs που περιλαμβάνονται στα TOP 20 στην Ελλάδα, δεν μπορούσε να φανταστεί τέτοια διείσδυση.

Συμπέρασμα; Η επικοινωνιακή ένδεια της δημοτικής αρχής (και ίσως σε ορισμένο βαθμό και της προηγούμενης), έδωσε το εύνασμα στους δημότες και στους επισκέπτες να αναζητήσουν την αλήθεια, την πληροφόρηση και τις ειδήσεις. Η προσπάθεια δημιουργία επιτελίου με μη γηγενείς και με νομικούς, κόλλησε στο γεγονός των χαμηλών μισθών που προσφέρει από 1/1 ο Καλλικράτης. Η προσπάθεια φίμωσης εντός του συνδυασμού με απειλές τύπου παλαιού ΠΑΣΟΚ και με προσπάθεια δημιουργίας κομματικής πειθαρχίας, έπεσε στο κενό γιατί υπάρχουν σύμβουλοι που πρώτον σέβονται τους δημότες, δεύτερον σέβονται τον εαυτό τους και τρίτον θέλουν να προσφέρουν στον τόπο και όχι να τροφοδοτήσουν το αρρωστημένο εγώ και την ροπή προς την εξουσία.

Κύριε Δήμαρχε, η προσπάθεια ΓΑΠ με εκφραστή τον υπουργό Παπαϊωάνου εδώ θα πέσει στο κενό. Και ξέρεις γιατί; Γιατί εδώ ΟΛΑ τα blogs είναι ΕΠΩΝΥΜΑ.
Εκ μέρους των blogs θέλω θερμά να εκφράσω τις ευχαριστίες μας για την ανιδιοτελή και καταπληκτική καμπάνια προώθησης όλων ανεξαιρέτως των τοπικών ιστολογίων. Η πορεία και η θεαματική αύξηση δημοτικότητας είναι ένα αποτέλεσμα που πρέπει να σας κάνει περήφανους.
Μακάρι να υπήρχε τέτοια ζέση, τέτοια βούληση και τέτοια αποτελεσματικότητα στο έργο και της δημοτικής αρχής. Θα μένατε στην ιστορία, όχι μόνο της περιοχής, αλλά της Ελλάδας.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΚΟΣ

LINK: http://loutraki1.blogspot.com/2011/08/blogs_04.html
Αντιδράσεις: 
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Αν μπορούσε ο Δήμαρχος να έχει τόσο επιτυχία όσο είχε και στην ανάπτυξη των blogs..."